اپلیکیشن ایرانسل من و کاربردهای شگفت انگیزش

اپراتور ایرانسل به عنوان عرضه کننده سیم کارت های دائمی و اعتباری، از همان سال های اولیه حضور در بازار ارتباطات کشور، با موفقیت ظاهر شد و روز به روز توانست با ارائه طرح های اقتصادی و منحصر بفرد، جایگاه خود را ارتقا ببخشد. به طوری که در حال حاضر تحت عنوان دومین اپراتور فعال در کشور به خاطر ارائه خدمات خاص و سرویس های منحصر بفردش، در بین کاربران بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.

در این سالها یکی از مهمترین و بروز ترین خدمات ایرانسل، امکان انجام بسیاری از درخواست ها و سرویس های این اپراتور به صورت غیر حضوری می باشد که این خدمت در راستای رفاه حال مشترکین صورت پذیرفته و ایرانسل تلاش کرده تا با ایجاد فرصت برای کاربران به آنها امکان پرداخت قبض و تهیه شارژ بدون حضور در مراکز خرید و فروش خدمات ایرانسل را بدهد.

"اپلیکیشن ایرانسل من" که در ابتدا با هدف حذف قبوض برای مشترکین دائمی و امکان شارژ سریع و آسان سیم کارت های اعتباری ایرانسل طراحی و عرضه گردیده بود، با گذشت زمان توسعه و گسترش بسیاری پیدا کرد و هم اکنون نسخه های تحت وب اندروید و ios این اپلیکیشن، از قابلیت های فوق العاده و بی نظیری برخوردار است که تقریبا مشترکین را از انجام بسیاری از امور به صورت حضوری بی نیاز می سازد.

 

امکانات اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من در اصل میانبری است برای دسترسی آسانتر و سریعتر به خدمات متنوع ایرانسل که مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می توانند به صورت 24 ساعته از آن بهره مند شوند. در صفحه اصلی این اپلیکیشن امکان مشاهده اعتبار سیم کارت های اعتباری و مقدار کارکرد سیم کارت های دائمی مشترک مشخص شده است. حتی ایرانسل برای مشترکینی که از چند سیم کارت ایرانسل برخوردارند، این فرصت را فراهم کرده تا در این صفحه به راحتی همه خطوط را مشاهده و مدیریت نمایند.

البته امکانات این اپلیکیشن به پرداخت قبض و امکان شارژ اضطراری برای مشترکین اعتباری محدود نشده و در این اپلیکیشن سرویس ها و خدمات زیادی در اختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل قرار می گیرد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

بسته مکالمه: 

گزارشی کامل از بسته های خریداری شده برای مشترک به نمایش در خواهد آمد.

 

بسته پیامک:

گزارشی از بسته های خریداری شده پیامک برای مشترک وجود داشته که در آن تعداد پیامک های مصرف شده کاملا مشهود بوده و تعداد پیامک های باقیمانده نیز مشخص شده است.

 

بسته های اینترنتی:

در این بخش گزارشی جامع از میزان مصرف، حجم باقی مانده، تاریخ خرید و تاریخ انقضای بسته های خریداری شده مشترک قابل مشاهده است.

 

خدمات :

زیرگروه بخش خدمات "اپلیکشن ایرانسل من" به شرح ذیل می باشد:

خدمات ارزش افزوده: کلیه خدمات پیامکی ( پیشخوان و ویترین ) که ایرانسل مجاز به دریافت هزینه بابت ارائه آنها می باشد، در این قسمت آمده و مشترک می تواند بنا به درخواست عضو آنها گردد. خدماتی مانند : اشتراک اپلیکیشن ها و آهنگ پیشواز

خدمات پیشخوان : در این بخش مشترک می تواند به جای خرید روزنامه کاغذی، از سرویس روزنامه همراه استفاده کند و خلاصه ای از آخرین تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، بین المللی و ... را بر روی گوشی هوشمند و تبلت خود بخواند.

مدیریت پیامک های تبلیغاتی: در این بخش مشترک می تواند در خصوص فعال و غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی تصمیم بگیرد و درخواست خود را بدون پرداخت هیچ گونه وجهی ثبت کرده و اپراتور نیز دقیقا مطابق درخواست مشترک عمل می نماید.

سرویس های فعال من: مشترک می تواند در این بخش تمامی خدمات ارزش افزوده ای که در آن عضو می باشد را مشاهده نموده و در صورت تمایل نسبت به لغو آنها اقدام نماید.

 

جزئیات قبض من :

این بخش که مخصوص مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل می باشد، جزئیات کاملی از قبض پرداخت نشده را به نمایش می گذارد که شامل سه بخش: بدهی ( طلب پیشین)، کارکرد دوره جاری و میزان مصرف مجاز می شود. بعلاوه؛ در این بخش گزینه پرداخت سریع کارکرد دوره جاری و تغییر سقف مجاز مصرف نیز تعبیه شده که مشترک در صورت تمایل می تواند از آن بهره مند گردد.

علاوه براین برای پرداخت قبض خط دائمی، در بخش صورتحساب گزینه های زیر موجود می باشد:

شارژ مخدوش: امکان بازیابی کارت شارژ در این قسمت وجود دارد.

از طریق کارت شارژ: امکان افزایش موجودی حساب با وارد کردن کد 16 رقمی کارت های شارژ ایرانسل

پرداخت صورتحساب: امکان پرداخت کارکرد دوره با استفاده از یکی از کارت های شتاب بانکی

 

شارژ مجدد برای مشترکین اعتباری:

در این بخش مشترکین اعتباری ایرانسل می توانند از سه طریق شارژ مخدوش، کارت شارژ و شارژ مستقیم ( شارژ آنلاین، شارژ شگفت انگیز و شارژ به مبلغ دلخواه) حساب کاربری خود را شارژ کنند.

 

سرویس های ویژه:

بخش هیجان انگیز این اپلیکیشن از سرویس های ویژه ای به شرح ذیل بهره مند است :

اسنپ: امکان دسترسی سریع به اپلیکیشن اسنپ برای سفارش تاکسی

سوپر مارکت: امکان دسترسی به اسنپ مارکت برای سفارش کالاهای مورد نیاز و خوراکی های مختلف

سفارش غذا: امکان دسترسی به فهرستی از رستوران های موجود در اطراف کاربر برای سفارش غذا

تلویزیون: امکان تماشای برنامه های مختلف شبکه های تلویزیون ملی

 

خرید بسته :

 این بخش مربوط به خرید بسته های حجمی اینترنت با محدودیت زمانی می باشد که شامل گزینه های زیر می باشد:

صفحه اصلی: کلیه بسته های اینترنت که دارای محدودیت زمانی می باشند، با میزان حجم مصرفی در این بخش دیده می شود.

بسته های اختصاصی: بسته هایی که شامل حجم اینترنت، مکالمه، ارسال پیامک و گزینه های ویژه از سرویس همکار با ایرانسل مانند چارخونه، گپ و ... است را در این بخش خواهید دید که در صورت تمایل می توانید علاوه بر خرید بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک از بسته های ویژه نیز استفاده کنید.

چند کاربره: در این سرویس هیجان انگیز، کاربر می تواند با خرید یک بسته آن را میان اعضای خانواده، دوستان و همکاران به اشتراک بگذارد.

رومینگ : امکان خرید بسته های رومینگ

پیشنهاد برای شما: در این بخش با توجه به کارکردهای قبلی کاربر، بسته های تشویقی و متناسب با نیاز مشترک به او پیشنهاد می شود که می تواند شامل بسته های اینترنتی، مکالمه و پیامک و یا پیشنهاد های داغ ایرانسلی باشد.

 

خدمات ایرانسل من :

در صفحه اصلی اپلیکیشن در انتهای صفحه خدمات مختلفی برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی وجود دارد که خدمات مخصوص کاربران اعتباری شامل خرید مودم، خرید بسته های افزایشی، تبدیل رایگان خط به 4G ، مشاهده ریز کارکرد، حساب چند کاربره، شارژ برای دیگران و دعوت دوستان می باشد.

خدمات مخصوص سیم کارت دائمی ایرانسل نیز شامل : خرید مودم، خرید بسته های افزایشی، تبدیل رایگان خط به 4G ، مشاهده صورتحساب، حساب چند کاربره، شارژ برای دیگران و دعوت از دوستان می باشد.

 

بخش تاریخچه اپلیکیشن ایرانسل من:

 در این بخش، کاربر می تواند به استفاده خود از موارد مختلف اپلیکیشن ایرانسل من در ایام گذشته دسترسی پیدا کند که شامل تاریخچه بسته های افزایشی، تغییر طرح تعرفه، شارژ مجدد، شارژ آنلاین، جزئیات کارکرد دو روز آخر، سرویس بیمه و بسته های اینترنت هدیه داده شده، می باشد.

 

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی:

با توجه به این که مزایای تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی بسیار متنوع و عالی هستند، در اپلیکیشن ایرانسل من در منوی سمت راست در بخش خدمات، امکان تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی برای مشترکین اعتباری وجود دارد که در آن همه مراحل کاملا به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به حضور در مراکز خدمات ایرانسل صورت می پذیرد.

 

امکانات دیگر

در اپلیکیشن ایرانسل من امکانات دیگری مانند انتخاب پس زمینه فوتبالی برای اپلیکیشن ایرانسل من و استفاده از اثر انگشت و رمز ورود نیز برای کاربر وجود دارد. علاوه بر این در بخش خدمات؛ سرویس هایی مانند: "سامانه هواداری ( امکان هواداری از باشگاه مورد علاقه با پرداخت روزانه 2،000 ریال) سرویس بیمه، آهنگ پیشواز، پیام پیشواز، کارت ویزیت ( امکان برخورداری از پیام خاص هنگام تماس با مشترک ایرانسلی)، تست سرعت، کد دستوری و سرویس های فعال من" نیز برای مشترک وجود دارد.

در حال حاضر امکان استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من برای کلیه کاربران گوشی های هوشمند اندروید و ios وجود داشته و مشترکین ایرانسل می توانند در صورت تمایل این اپلیکیشن را دانلود نموده و با انتخاب گزینه Install آن را بر روی دستگاه خود نصب کرده و از خدمات بی نظیر آن بهره مند گردند.

 برای فعال سازی یا ورود به این اپلیکیشن نیز، ابتدا کاربر باید در صفحه ای که ارجاع داده می شود، شماره خط ایرانسل خود را وارد نموده و یکی از روش های پیشنهادی احراز هویت را انتخاب کند که ساده ترین آن ارسال کد یکبار مصرف به گوشی هوشمند می باشد. سپس با کپی رمز ارسالی در فیلد مشخص شده در صفحه اصلی و انتخاب دکمه ورود، وارد برنامه ایرانسل من شده و امکان مدیریت سیم کارت ها و سایر خدمات دریافتی ایرانسل را برای خود فراهم کند.

 منبع:وبلاگ رندباز


مفهوم پیام های صوتی و صفحه نمایش تلفن های همراه چیست ؟

محال است که از تلفن های همراه برای برقراری ارتباط استفاده کرده باشید و برایتان پیش نیامده باشد، به جای شنیدن صدای بوق آزاد، خانمی به شما پاسخ دهد: " برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد." پیغامی که شاید شما را به شک بیندازد که نکند شماره را صحیح نگرفته اید!!! ولی وقتی همه تلاشهای بعدی نیز با صدای همان خانم بی نتیجه می ماند و تماس برقرار نمی گردد، به ناچار می پذیرید که در آن لحظه مشکلی برای برقراری ارتباط وجود داشته و بهتر است تماس را به وقت دیگری موکول کنید.

پیغام هایی این چنینی که در شرایط عدم برقراری تماس با مخاطب، شنیده می شوند؛ جزء رایج ترین پیغام های شنیده شده در شبکه ارتباطی کشور است که برخی از آنها بسیار شبیه به هم به نظر می آیند ولی دراصل هر کدام معنی و مفهوم مخصوص به خود را دارند.

در ادامه به چند مورد از پرکاربردترین پیغام های سیستم ارتباطی و مفهوم آنها اشاره خواهیم کرد:

 

  • برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد.

 

این پیغام که از رایج ترین پیام های صوتی شنیده شده؛ محسوب می گردد، بدین معناست که شماره مورد نظر قطع می باشد. قطعی تلفن نیز می تواند دلایل مختلفی مانند بدهی، مشکل قضایی، دلایل فنی، نقص در پرونده و ... داشته باشد.

 

  • دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است.

 

این پیام که بسیار مفهوم واضح و مشخصی دارد، در زمان هایی شنیده می شود که گوشی هوشمند مخاطب مورد نظر خاموش شده و یا سیم کارت او سوخته باشد. خاموش بودن تلفن هم می تواند به دلیل آن باشد که خود مشترک گوشی هوشمند را خاموش کرده و یا به خاطر تمام شدن شارژ، خرابی گوشی، شکسته شدن و ... دستگاه خاموش شده باشد.

 

  • در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد، لطفا بعدا شماره گیری فرمایید

 

این پیغام در زمان هایی که تلفن همراه مورد نظر خارج از پوشش شبکه ای ( اصطلاحا نقاط کور) بوده و یا به دلیل ترافیک شبکه، امکان برقراری ارتباط وجود ندارد؛ شنیده می شود. در چنین شرایطی به محض برطرف شدن مانع و حضور مشترک در شبکه امکان برقراری ارتباط با مشترک وجود خواهد داشت.

 

  • شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد.

 

در صورتی که هنگام شماره گیری اشتباه نمایید( تعداد ارقام کمتر یا بیشتر باشد) و یا شماره ای که شماره گیری می کنید؛ در شبکه تعریف نشده و دایر نباشد، این پیغام شنیده می شود. البته اگر شماره قبلا در شبکه وجود داشته و شما مطمئن هستید که درست شماره گیری کرده اید، شنیدن این پیغام بدین معناست که این شماره به تازگی تخلیه شده و یا به اشتباه دایورت شده است.

 

پیام های صفحه نمایشگر

 

پیام هایی که معمولا بر روی صفحه نمایش دیده می شوند، علاوه بر معنی و مفهوم جداگانه ای که دارند؛ متناسب با نوع و مدل گوشی هوشمند نیز متفاوت می باشند. مفهوم درست و واقعی هر کدام از این پیام ها در دفترچه راهنمای هر گوشی هوشمند به صورت کاملا واضح و مشخص بیان شده و توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه اشتباه و دردسر به آنها مراجعه کنید.

در اینجا ما به چند نمونه از پرکاربردترین پیام های صفحه نمایشگر و مفهوم رایج آنها اشاره می کنیم:

 

NO Service :

خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع شده است.

 

No Connection :

برقراری ارتباط مقدور نمی باشد.

 

No Network :

سیگنال مناسب آنتن در آن منطقه وجود ندارد.

 

Emrgency Calls Only :

خط تلفن همراه توسط مخابرات مسدود شده است.

 

Sim Missing :

خط توسط شرکت مخابرات مسدود شده و یا سیم کارت به صورت غلط در گوشی نصب شده است.

 

Insert Simcard :

سیم کارت را در داخل گوشی هوشمند قرار دهید.

 

Sim Error :

سیم کارت مربوط به این دستگاه نیست.

 

Card Rejected :

سیم کارت سوخته است.

 

Insert Pin Code :

رمز PIN وارد شود.

 

Enter Puk :

مسدود شدن PIN code

 

بنابراین بهتر است کاربران گوشی های هوشمند با دیدن هر کدام از پیام های صفحه نمایش دقیقا مطابق دستورالعمل درخواستی، عمل کنند؛ چرا که در صورت بروز هرگونه اشتباه، امکان سوختن سیم کارت و یا مسدود شدن شماره وجود دارد. مثلا در موبایل های GSM در صورت سه بار اشتباه وارد کردن رمز PIN، گوشی هوشمند به صورت خودکار قفل شده و برای باز نمودن قفل باید کد PUk  را وارد نمایید که در صورت 12 بار اشتباه وارد کردن کد PUk، سیم کارت برای همیشه مسدود شده و لازم به تعویض می باشد. 

PIN یا شماره شناسایی شخصی در اصل رمز عبوری است که به جهت افزایش امنیت سیم کارت پس از فعال نمودن درخواست می شود و از دسترسی بی اجازه به دستگاه جلوگیری می کند. این کد چهار رقمی که توسط اپراتور تعیین می گردد و بر روی پوکه سیم کارت نوشته شده، می تواند توسط کاربر تغییر یابد ولی کد PUK از طریق تنظیمات قابل تغییر نبوده و اگر پوکه سیم کارت گم شود، برای پیدا کردن کد  PUk  دچار مشکل خواهید شد.

هنوز برای دریافت عیدی 100 هزار تومانی همراه اول فرصت دارید!

نه تنها اپراتور همراه اول بلکه تمامی اپراتورها هرساله در عید نوروز به مشترکین خود به عنوان عیدی،اعتبار ریالی میدهند.

اما امسال سه اتفاق خوشایند در عیدی همراه اول رخ داد که این سه اتفاق: بازه ی زمانی طولانی فعالسازی ،رقم بالای عیدی همراه اول و امکان عیدی دادن به دوستان همراه اولی بود.

 

مبلغ عیدی همراه اول

 

عیدی این اپراتور مبلغی بین 10 الی 100 هزار تومان است! که این رقم کاملا تصادفی بوده و ربطی به قیمت خط همراه اول شما یا دائمی و اعتباری بودن سیم کارت ندارد!

 

روش و مهلت فعالسازی عیدی همراه اول

 

و نکته ی مثبت دوم این است که با اینکه چندین روز از فروردین گذشته است شما هنوز میتوانید این عیدی را فعال کنید، به عبارتی تا 13 فروردین، فرصت فعالسازی را دارا هستید.

روش فعالسازی این بسته به این صورت است که شما در ابتدا باید به اپلیکیشن همراه من مراجعه نمایید و از طریق منوی طرح های تشویقی ، عیدی خود را دریافت کنید.

نکته ی مهم در دریافت عیدی همراه اول این میباشد که شما از اعتبار دریافتی تنها 48 ساعت میتوانید استفاده کنید و و این استفاده شامل مکالمه درون شبکه، پیامک درون شبکه و یا اینترنت آزاد است.

 

و اما عیدی دادن به دوستان!

 

در این طرح همراه اول شما میتوانید به یکی از دوستانتان که مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول و یا دائمی آن است، یک گیگابایت اینترنت رایگان عیدی دهید. اما باید این به این نکات توجه کنید که فقط میتوانید به یک مشترک خط همراه اول عیدی دهید و هر نفر هم می تواند حداکثر 5 بسته عیدی از دیگران دریافت کنه. و مهلت این عیدی(که از طریق کاربری به کاربر دیگر داده میشود)24 ساعت است.

 

اگر سوالی در مورد عیدی همراه اول برایتان باقی مانده است از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید

منبع:وبلاگ رندباز

 


فقط دو روز تا دریافت عیدی ایرانسل وقت دارید!

درست است که مدت زمان زیادی از عید نوروز گذشته است و دیگر عید دیدنی ها و عیدی گرفتن ها تمام شده است، اما گویا در مورد عیدی گرفتن از اپراتور ایرانسل این قضیه صدق نمی کند و شما همچنان میتوانید از این اپراتور عید دریافت کنید.

 

مبلغ عیدی ایرانسل

 

عیدی در نظر گرفته شده توسط این اپراتور برای مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل و دائمی آن مبلغی بین 1000 الی 10000 تومان بوده که بستگی به شانس شما دارد هیچ ربطی به قیمت سیم کارت ایرانسل شما و… ندارد.

 

روش و مهلت فعالسازی عیدی ایرانسل

 

این عیدی که از تاریخ 26 اسفند امکان فعال سازیش وجود داشته تا 13 فروردین 1401 هنوز پابرجاست و شما میتوانید با روش ذکر شده در ادامه ی مطلب از آن بهره مند شوید.

روش فعالسازی این عیدی بسیار ساده بوده و شما با شماره گیری کد دستوری #1401* میتوانید این عیدی را برای خود فعال کنید.

مبلغ دریافتی از این عیدی به صورت اعتبار به کیف پول دیجیتال شما اضافه میگردد.

اگر تجربه ی کار با کیف پول دیجیتال را داشته باشید میدانید که از این اعتبار میتوانید برای خرید بسته های مکالمه ای و اینترنتی از "ایرانسل من" استفاده کرد.

همچنین اپراتور ایرانسل خارج از بحث عیدی یک بسته ی اقتصادی برای این ایام طراحی کرده که شامل یک ساعت اعتبار مکالمه ایرانسلی و ۱ گیگابایت اینترنت بین‌الملل است.

این بسته که بسته ترکیبی نوروز نام دارد تنها 24 ساعت پس از فعالسازی اعتبار دارد و با ​شماره‌گیری کد دستوری *۵# یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من فعال میشود

منبع:وبلاگ رندباز

 

مودم یوتل شاتل موبایل در جشنواره نوروزی 1401

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری "شاتل موبایل" که از سال 94 به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه در کشور فعال است را بیشتر به واسطه عرضه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL می شناسیم، ولی این برند در حال حاضر به عنوان ارائه دهنده نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید، خدمات متنوع دیگری را به مشترکان خود ارائه می دهد که امکان دسترسی یکپارچه و همگرا با این خدمات را برای مشترکین خود فراهم خواهد ساخت.

طرح ها و سرویس های شاتل موبایل همواره به مناسبت های مختلف، خاص تر و هیجان انگیز تر می شود و این بار در نوروز 1401 جشنواره ای خاص و منحصر بفرد منتظر علاقمندان به این اپراتور می باشد. در "جشنواره فروش نوروزی مودم های شاتل موبایل" که در آستانه سال نو به برگزار می شود، مودم های یوتل شاتل موبایل با 52 گیگا بایت اینترنت هدیه با قیمتی استثنایی به مدت محدود در اختیار کاربران قرار می گیرد. این مودم ها در جشنواره ویژه نوروز 1401 به همراه یک سیم کارت هوشمند شاتل موبایل تنها با قیمت فوق العاده ارزان 166 هزار تومان عرضه می شود.

در حال حاضر مودم شاتل موبایل یکی از قدرتمندترین مودم های موجود در بازار است که با طراحی زیبا و وزنی سبک یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای مصارف خانگی و اداری می باشد. این مودم از دو آنتن خارجی برخوردار است که سرعت انتقال اطلاعات در آن به 1500 مگابایت بر ثانیه می رسد و از شبکه های 3G و 4G پشتیبانی می کند. نصب این مودم هم بسیار راحت بوده و کاربران با قرار دادن سیم کارت هوشمند " شاتل موبایل " می توانند اینترنت پرسرعت و پایدار را تجربه کنند.

این مودم رومیزی سبک مجهز به نشانگر LED برای نمایش وضعیت شبکه وای فای، نمایش وضعیت شبکه دیتا و سیگنال شبکه، نمایش وضعیت اتصال و عدم اتصال پورت های LAN و نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن؛ می باشد و در ابعاد 180*132*48 و با وزن 400 عرضه می شود.

متقاضیان برای خرید مودم روتر U.TEL که از گارانتی یک ساله هم بهره مند است، فقط تا تاریخ 30 فروردین 1401 فرصت داشته و می توانند با مراجعه به دفاتر انحصاری فروش و خدمات شاتل موبایل در سراسر کشور نسبت به این کار اقدام کرده و از تجربه اینترنت پرسرعت لذت ببرند.

با توجه به این که شاتل موبایل با ارائه بسته ها و تعرفه های مقرون به صرفه، خدمات خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد، این فرصت در اصل یک شرایط ویژه برای مدیریت بخش هزینه های مربوط به اینترنت کاربران است که با در نظر گرفتن شرایط ویژه جشنواره نوروزی 1401 شاتل موبایل، آنها می توانند از این خدمات با قیمتی اقتصادی و ارزان بهره مند شوند

منبع:وبلاگ رندباز

.